4. veljače 2017.

RECENZIJA: Vex Pro Camera Ready Foundation


Mislim da ste već svi dobro upoznati da je Farmasi izbacio novi puder pod nazivom Vex Pro Camera Ready Foundation ili tzv. "SELFI PUDER" :).
Dolazi u tri nijanse - Vanilla, Natural Beige i Dark Beige, tako da mislim da svako može za sebe da izabere nijansu koja će mu odgovarati.


Ja imam Vanilla nijansu puder, i ta boja savršeno odgovara mojoj boji tena. Moja koža je dosta suha, pa prema tome mogu da kažem da dok sam ga stavljala nisam uopšte osjetila da zateže. Takođe, ne ostavlja utisak kao da imam masku na koži. Dosta hidratizira, što je meni itekako bitno.


Na ovoj slici imate situaciju PRIJE I POSLIJE. Na licu sam samo stavila hidratantnu kremu, nisam stavila korektor,iako imam malo veće podočnjake. Kao što se da primijetiti ja sam dosta svijetla, nemam nikakvih bubuljica,ožiljaka...osim što imam pjegice...ali ipak mogu da kažem da ima veoma dobru prekrivnu moć, što je itekako bitno ukoliko želimo da izgledamo savršeno na slikama:)

Nastavak ( Admira )


Na ovoj slici vidite prije i poslije kad je u pitanju Vex pro puder, nijansa Natural Beige. Što se tiče prekrivanja,više nego solidno, uspio je da djelomično prekrije podočnjake, što vidite na slici gdje uopšte nemam ništa osim pudera.Imam mješovitu kožu, koja je tokom ovog zimskog perioda više suha, a puder mi nije dodatno isušio iako ima lagani matt finiš. Lagan je na koži, nemam osječaj maske na licu. Meni nijansa 02 odgovara za neke večernje varijante, mada sam ja tip koji može koristit 01 i 02 nijanse.

Prema tome, za sve djevojke,žene koje vole šminku i koje vole da se slikaju imate moju preporuku za ovaj puder.
Nećete se pokajati ukoliko ga kupite.
Promo cijena u februaru je 12.95.



Želim vam ugodan ostatak vikenda :D


Nema komentara:

Objavi komentar