21. travnja 2017.

PRIRODNA KOZMETIKA MYSTERY- TONIK ZA LICE-SMILJE I KREMA ZA LICE SA ARGANOVIM ULJEM

 

Pozdrav dragi moji, prije nego što krenem pisati o ova dva divna prirodna proizvoda želim da vam kažem zbog čega je prije svega korisno koristiti prirodne proizvode. Prije svega prirodni proizvodi u sebi sadrže samo prirodne, dakle koži slične proizvode, dok klasični kao bazu uglavnom koriste parafin i vazelin.

Nakon dužeg korištenja i istraživanja brojnih krema, tonika i drugih proizvoda za lice shvatila sam da bi treba probati sa prirodnom kozmetikom. Prije svega zbog svojih godina i zbog toga što sam primjetila da mi lice sve više i više traži neku zdraviju i bolju njegu. 
Za prirodnu kozmetiku Mystery sam se odlučila zbog brojnih recenzija na društvenim mrežama, a i zbog brojnih preporuka meni bliskih osoba.

Tonik za lice-Smilje 



Smilje- je biljka za ljepotu i mladolikost i dosta je dobra u borbi protiv starenja kože, bora i protiv mrlja na koži. Takođe, dosta se koristi u borbi protiv strija, pri čemu kožu čini elastičnom I pri čemu strije čini manje vidjljivim.

Na stranici Mystery sam pročitala da oni kažu  kako tonici služe kao sredstvo za vlaženje i čišćenje kože, za umirenje upaljene kože, crvenila nakon opekotina od sunca.



Sad da kreme sa onim što je bitno, a to su moji utisci kad je u pitanju ovaj tonik.Prije svega moram da navedem da ima dosta jak miris, odnosno, miris na koji treba malo vremena da se privikneš. Ja sam inače osoba koja nije ljubitelj jakog mirisa, ali sam se nekako brzo navikla ma ovaj, jer sam željela da svojoj koži pomognem.
Ja ga nanosim samo naveče poslije čišćenja lica, na taj način da ga raspršim po cijelom licu. Imala sam dosta problema sa kožom lica, koža mi je bila dosta suha, mitiseri su se u večoj količini pojavljivali da nisam znala na koji način da ih riješim. Nakon tri dana korištenja ovog tonika vidjela sam pozitivne rezultate. Koža mi je dosta hidratizirana , ne pojavljuju mi se više nikakvi mitiseri, niti neke mrlje. Dosta sam zadovoljna, i naravno nastavljam sa korištenjem ovog prozvoda. 



Na samom pakovanju nalazi se način upotrebe gdje piše da tonik treba raspršiti po očišćenom licu, vratu i dekolteu ili nanijeti blaznicom prije nanošenja kreme i sačekati da ga koža upije.
Sastav (INCI):
 Helichrysum italicum Water, Glycerin, Allantoin

Dolazi u količini od 100ml po cijeni od 10 KM.

Krema za lice sa suhu i zrelu kožu sa arganovim uljem 



Arganovo ulje je jedno  od najmočnijih anti-age ulja na svijetu.Nezamjenjiv je u borbi protiv ožiljaka, ekcema i suhog vlasišta. Arganovo ulje sadrži  u sebi karotene koje štite kožu od UV zračenja. Takođe bitno je u borbi protiv upalnih procesa na koži pri čemu je hidrira i jača u isto vrijeme, pomaže u smirivanju iritiranje kože.

Na stranici piše da pomaže koži da se regeneriše, povrati elastičnost i nježnost.Također, piše da sa ovom kremom svrab i perutanje lica postaje prošlost.Zahvaljujući sastojcima kao što su ulje argana, ploda divlje ruže, vitamin E, te eterično ulje ruže i hidrolat smilja ova krema je idealan izbor za njegu suve i zrele kože, kao i za njegu područja oko očiju.





Kada je u pitanju ova krema, mogu da kažem da je dosta pomogla mojoj suhoj koži. Ja ovu kremu nanosim  naveče nakon tonika, i ujutru nakon umivanja. Kao što sam već rekla koža mi je bila u dosta lošem stanju. Dosta je bila suha, pri ćemu ništa nije moglo da mi pomogne, ni pilinzi, niti bilo šta drugo osim ove kreme. Nakon nekoliko dana korištenja koža je postala dosta hidratizirana,svrab i perutanje su nestali. Kao i što sam rekla za tonik, tako mogu da kažem za ovu kremu, definitivno ću nastaviti da je koristim.




Sastav (INCI):
Helichrysum italicum (Immortelle) Distillate, Aqua (Water), Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Oryza sativa (Rice) Bran Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Rosa Canina (Rosehip) Seed Oil, Coco-Caprylate, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Ahnfeltiopsis Concinna (Red Algae) Extract, Rosa Damascena Essential Oil, Pelargonium Graveolens L. (Geranium) Oil, Pogostemon cablin (Patchouli) Essential Oil, Dehydroacetic Acid Benzyl Alcohol.

Dolazi u količini od 15 i 30 ml, ali ja sam kupila od 30 ml po cijeni od 16 KM.




I na kraju ja sam mišljenja da treba više pažnju da posvečujemo prirodnim proizvodima, jer definitivno vam mogu pomoći. Kao što sam već rekla, moja koža je bila dosta loša, i dosta sam imala problema pri nanošenju šminke, sve dok nisam krenula da koristim ova dva prozvoda. Promjenili su mi život:).
Prirodna kozmetika Mystery ima sve moje preporuke, dosta su pristupačni i  na sve komentare vam odgovore..


Da li ste koristili neki Mystery proizvod?
Pišite u komentare
:) :)


Nema komentara:

Objavi komentar