6. ožujka 2017.

PRIRODNA KOZMETIKA MNOGODOBRO - piling za lice i maska za lice Deep Cure


Mislim da je došlo vrijeme da vam napišem svoje utiske kad je u pitanju prirodna kozmetika >>Mnogodobro<<.  Prvo da kažem da sam ja veliki ljubitelj prirodne kozmetike, pri čemu nije bitno da li su u pitanju proizvodi za lice, kosu, kožu ili eventualno ulja. Prema tome, uvijek ću ih kupovati, isprobavati i naravno pisati svoje mišljenje i preporuke, naravno ukoliko vas to zanima.

Prvi proizvod o kojem želim da vam pišem jeste piling za lice. Na početku, ono što me oduševilo kada sam otvorila proizvod je miris, koji je dosta ugodan, uopšte ne smeta, mmmm ljepota. Proizvod se fino nanosi na lice, nije previše grub, a ni previše blag, meni sasvim dovoljan. Ja ga ne koristim svaki dan, ali kad ga koristim to uradim prilikom kupanja, pri čemu prvo dobro očistim lice, pa piling masiram po licu kružnim pokretima. Poslije umivanja, lice je toliko mekano, svježe, a pri tome jako lijepo miriše.

Sastav Pilinga za lice:
-ekstra djevičansko kokosovo ulje,
-med i
-smeđi šećer
Po sastojcima se vidi da je proizvod kvalitetan. Svi smo dobro upoznati za šta je sve dobro i za šta se sve koristi kokosovo ulje, pa prema tome nema potrebe da i ja o tome pišem.
Med osim što je dosta dobar u ishrani, on je dobar u borbi protiv bubuljica, pjega i fleka. Također, med omekšava kožu, sprječava isušivanje kože, što je meni potrebno, te je djelotvoran u borbi protiv bora i akni.
Smeđi šećer je glavni sastojak ovog i svakog prirodnog pilinga, on uklanja sve nečistoće na koži i dovoljno je blag da vam ne ošteti kožu dok radite piling.

Količina koju ja posjedujem je od 110 ml, cijena za ovu količinu je 7 KM, meni dovoljna jer ne volim ogromna pakovanja proizvoda za lice, jer ih ne mogu potrošiti i zasitim ih se. Također, na pakovanju piše do kojeg datuma ga trebate upotrijebit, dosta bitna stvar.

Sljedeći na redu proizvod jeste maska za lice "Deep cure".

E kad je u pitanju maska za lice, proizvod isto tako fenomenalno miriše, stavljam je 2 puta sedmično, mislim da je sasvim dovoljno. Kada je u pitanju kvaliteta, meni odgovara, radi svoj posao, dakle lice poslije nje je mekano, ustvari, toliko je mekano da ja na svoju suhu kožu poslije  ne stavljam nikakvu kremu. Na proizvodu ne piše koliko je treba držati na licu, međutim ja držim svaki put drugačije, sve zavisi sa koliko vremena raspolažem :). Na stranici piše da je univerzalna maska, te da se nanosi i na područje oko očiju i usana, što je super.


Sastav:
-ružine latice,
-bademovo ulje,
-košpice marelice,
-kokosovo ulje,
-pasta badema,
-pasta marelice,
-med
Kao što vidite dosta prelijepih i kvalitetnih sastojaka se nalazi u njoj. Prilikom istraživanja, vidjela sam za šta su sve dobri ovi sastojci.
Ružine latice djeluju umirujuće na kožu, podmlađuju je, čiste i obnavljaju bez isušivanja.
Bademovo ulje je neophodan sastojak za zaštitu kože, dakle, vlaži, hrani i štiti kožu. Dosta je blago ulje, koje lako prodire u kožu, pri čemu je čini mekom i svilenkastom.
Ulje marelice se koristi u njezi svih tipova kože. Dosta se koristi pri njezi kose, jer daje baršunast osjećaj, osjećaj elastičnosti i čistoće. Karakteristike ovog ulja kad je u pitanju lice, jeste da  zacjeljuje opekotine od sunca, zaglađuje bore, ujednačava ten, smanjuje masni sjaj i ožiljke, vrača koži elastičnost i još dosta toga...

Količina koju posjedujem je 45 ml, a cijena za ovu količinu je 6 KM. Kao što sam već rekla, sasvim dovoljna količina da je fino potrošite. I na ovom pakovanju piše datum do kojeg se treba upotrijebiti, a kod mene je to malo manje od godinu dana, sasvim dovoljno:) :)..

Loše strane proizvoda
-kad je maska u pitanju, jedino što je meni "loša strana", ulje doslovno curi, pa vam je potrebno da imate pri ruci peškir da ne biste napravili neki belaj:) :).
Mislim to i nije neka loša karakteristika,ali eto mene malo nervira.
-dok kod pilinga nemam ništa loše da kažem.
Dobre strane proizvoda:
-hrani kožu,
-čini je mekanom,
-ne isušuje,
-nema potrebe za stavljanjem kreme poslije korištenja proizvoda,
-elastičnost kože....

Ja se nadam da će vam ovaj post biti dobar kao preporuka za ove proizvode i naravno prirodnu kozmetiku općenito. Mislim da trebamo što više koristiti prirodne proizvode pri njezi lica posebno.
Nadam da će te uživati pri čitanju i da nisam previše pretjerala sa pisanjem :D.


Ukoliko vas zanimaju njihovi proizvodi ostavit ću vam njihovu fb stranicu i web stranicu.
https://www.facebook.com/Mnogodobro-593277917455844/?fref=ts -facebook stranica
http://mnogodobro.ba/o-nama/-web stranica 

Uživajte.
Amila &Admira
Šaljemo vam puno poljubaca

Nema komentara:

Objavi komentar