5. svibnja 2017.

MAKEUP REVOLUTION LONDON: REDEMPTION PALETTE ICONIC 2

 

Od kad smo otvorile  blog  samo smo napisale jednu recenziju za palete sjene i tad je bila jedna od Makeup Revolution-Fortune Favours the Brave Ovdje, pa prema tome možete primjetiti koliko zaista volimo Makeup Revolution..

E sad želim da vam pišem o dosta poznatoj Iconit paleti sjena, u mom slučaju je Iconic 2. Nju sam uzela najviše zbog ovih boja, jer obožavam ovakve boje, nekako su za svaki dan. Mislim da ću kupiti i preostale dvije..

Prvo da krenem od pakovanja, obična plastična paleta, ali opet dosta kvalitetna sa prozirnim poklopcem. Ne dođe upakovana, već je zalijepljena da se zna da nije korištena, ali meni to nije problem. Takođe, dođe jedna četkica, koja u ovom slučaju nije ništo posebna, tako da sam ja to odmah bacila:)

U paleti dođe 12 sjena, od kojih je 4 matt i preostalih 8 ima shimmer finiš. Ova paleta je idealna i za dan i noć. Dosta sam je koristila prije ove recenzije i ja sam stvarno zadovoljna s obzirom na dosta nisku cijenu.




 Tekstura sjenila je izuzetno dobra, naravno još bolja kad se koristi neka baza, mada sam ih ja testirala bez baze, jer mislim da na taj naćin najbolje pokažu svoju kvalitetu. 
Postojanost je izuzetno dobra, jer se sjene zadrže na kapcima i po 8 sati, naravno da se malo smanji intezitet nakon nekog vremena, ali se ne izbrišu s očiju kao da ih nisam nikako ni stavila. 
Dosta su kremaste, lijepo se ponašaju sa četkicom, dok shimmeraste volim nanosit  prstima, jer mi nikako najbolje ostavljaju boju.
Takođe sam ih koristila i kao mokre, i u tom slučaju sam prezadovoljna, naravno kad su shimmeraste u pitanju. 
Na sljedećim slikama će te vidjeti pigmentaciju na mojoj ruci, pri ćemu nisam ispod stavljala bazu.  




Sjenila se fino blendaju, nisam primjetila da mi neka stvara mrlje i da se teže izblenda. Dosta su kremaste, puteraste, mekane pod prstom, stvarno sam prezadovoljna. Imam svojih favorita, ali s obzirom da ne pišu nazivi sjena na paleti, niti je došla ona klašična prozirna folija na kojoj su ispisani nazivi sjenila, to mi je jedina zamjerka, ali dobro šta da se radi:)
Paleta ima 14 grama, dakle po 1,1 gr po sjenilu.




Cijena palete je 20 KM, nisam plačala poštarinu jer je djevojka iz Sarajeva, tako da sam lično preuzela, ali ukoliko niste iz Sarajeva, možete naručiti da vam poštom posalje, pri čemu je poštarina 5 KM.
Facebook stranica preko koje možete naruciti je Makeup Revolution BiH

Ljubim vas 
xxx
 

Nema komentara:

Objavi komentar