15. ožujka 2017.

SET FARMASI ČETKICA- recenzija i moji utisci


Pozdrav dragi moji...
Farmasi četkice u svojoj kolekciji posjedujem već duže vrijeme, ali nisam htjela da pišem utiske dok ih u potpunosti ne isprobam. Riječ je setu od četiri četkice, od kojih su dvije za lice, a dvije za oči. Cijena ovog seta u  katalogu je 23,95 KM, što po meni i nije baš pristupačna cijena, ali ipak mislim da vrijede. Ja nisam probala neke skupe brendirane četkice, ali mislim da ove četkice nisu daleko od tih skupih. Čak sam čitala recenzije da ih preporučuju i profesionalni šminkeri, da se sa njima može postići profesionalan izgled makeup-a. Da ne zaboravim dodati da uz njih dođe praktičan neseser, koji je skroz običan, ali dobro dođe kad putujete negdje. Četkice sam oprala dosta puta i još uvijek mi nije ispala niti jedna dlaka, pa ćemo vidjet kako će se u budućnosti pokazati.Ovaj set dolazi u tri boje.

Slika 1. Ovo su boje seta- četkica koje možete izabrati.. 


Slika 2.Četkica za puder u kamenu i rumenilo



Prva četkica o kojoj ću pisati je za puder u kamenu, rumenilo, bronzer ili za šta vi već odlučite da će te je koristiti. U katalogu piše da omogućuje jednostavno i ravnomjerno nanošenje proizvoda na lice.
Ja sam je koristila za sve praškaste proizvode, jer sam željela da probam za šta će mi najviše odgovarati, a to je za mene puder u kamenu, odnosno setovanje korektora.

Slika 3.Četkica za tečni puder / podlogu



Kada je u pitanju ova četkica ona stvarno služi svojoj svrsi. Bila sam dosta skeptična oko nanošenja tečnog pudera sa njom jer sam slušala mnoge youtuberke kako pričaju da je s njom dosta teško ravnomjerno nanijeti puder jer ostaju tragovi. Međutim ja s ovom četkicom bez ikakvih problema nanosim puder, tako se lijepo  stopi s licem, ne ostaju nikakve linije. Također, s njom nanosim korektor za posvjetljivanje pojedinih dijelova lica. Meni je ona super i najdraža četkica iz ovog seta.

Slika 4. Četkica za sjenčenje sjenila za oči



U katalogu piše da služi za nanošenje sjenila na oči i njihovo sjenčenje kako bi njihovi prelazi bili što blaži. Moje mišljenje je da ova četkica najbolje služi za nanošenje sjenila kada je u pitanju preciznije stavljanje sjenila na oči. Vjerovatno ona za profesionalne šminkere može da služi za stapanje i sjenčenje sjenila, ali ja u tu svrhu više volim da koristim neke pufnastije četkice.

Slika 6. Četkica za obrve i usne


Piše da je pogodna za nanošenje sjenila za obrve, tuša u gelu, sjenila za oči, ruževa..Ja sam pokušala jedino da je koristim za obrve i za nanošenje sjenila na donji kapak i u tu svrhu radi svoje posao, ali iskreno, nju najmanje koristim. Ne volim da koristim sjenila za obrve, niti sam spretna u nanošenju tuša u gelu:), jedino je volim koristiti pri nanošenju sjenila na donji kapak :D :D


Toliko od mene u ovom postu.
Pišite u komentare da li ste koristile ove četkice i kako ste zadovoljene njima
Ljubimo vas

Nema komentara:

Objavi komentar