7. veljače 2017.

Naš prvi rođendan

Mnogi roditelji budu u velikoj dilemi oko toga kako bi trebali da organizuju rođendan. Svi žele da to bude nešto što će se pamtit dugo vremena.Dosta vremena provedu razmišljajući da li da zabava bude u restoranu,igraonici ili kući/stanu.U ovom postu želim da vam pišem o rođendanu kakav smo mi organizovali...


Što se tiće prostora, ja sam odmah znala da će to da bude u našem stanu. Mislim da je kuća/stan puno bolji i pristupačniji kad je u pitanju mala beba. Lakše je presvući je, uspavat....
Kad je u pitanju dekoracija, potrebno je samo da imate dovoljno vremena da po internetu istražite brojne mogučnosti koje sami možete kreirati. Tako sam ja uradila od dekoracije do hrane,kolačića, sve osim torte.Tako da sam pravila muffine,cake pops..koji su bila prelijepa dekoracija,a i pored toga bili su bas ukusni :))


Prilikom istraživanje dekoracija, na facebook stranici samo našla djevojku koja pravi Setove za prvo šišanje- Handmade by Điđa. Ti setovi su prejeftini,a tako lijepa uspomena.


Meni lično najdraži dio organizovanja rođendana bio je traženje outfita-a za moju princezu. Tu sam znala da ne želim da to bude roza ili crvena moja :)




Za bebu i tatu  pripremila sam  manju količinu šlaga da se zabavljaju..


Zar nije simpatično?

Za fotografiju je bio zadužen Keza wedding photography&video.

Nema komentara:

Objavi komentar