18. srpnja 2017.

Ziaja kreme za lice-dnevna i noćna krema sa kozijim mlijekom


Ziaja kreme sa lica sa kozijim mlijekom su otkriće za mene. Inače, nemam problema sa kožom, ali u nekim trenutcima mi zna biti dosta suha. Od kad koristim ovu kremu, lice mi je dosta bolje i vraća se u normalnije stanje.

Dakle, ziaja kreme sa kozijim mlijekom su za suhu i borama sklonu kožu lica i svima koji vole bogatu i kremastu strukturu.

Ziaja dnevna krema za lice


Dnevna krema za lice je dosta lagane tekstrure, lijepo se razmazuje, ne ostavlja masan film, dakle dosta lako se upija u kožu. Meni je to izrazito bitno ujutru jer ne volim kreme kojima treba dugo da se upiju. Kada je u pitanju miris, dnevna krema i nema nešto izrazito jak miris za razliku od noćne. Nisam primjetila neke jake promjene kad su u pitanju bore, ali kad je hidratacija u pitanju u tom slučaju vidim promjene. Koža mi je hidrirana i mekša i dosta nježnija na dodir.

 Sadrži kompleks kozijeg mlijeka, D-pantenol (provitamin B5) , Vitamine A i E koji hrane kožu i podržavaju njenu prirodnu ravnotežu.Poseduje UVA I UVB filtere koji kožu štite od prekomijernog sunčevog zračenja I prijevremenog starenja. Revitalizuje kožu i zaglađuje bore. Vidno smanjuje kožne iritacije. Efikasna je kao podloga za šminku,pH uravnotežena i dermatološki i alergološki testirana.











 Sastojci:





Ziaja noćna krema za lice 




Kada je u pitanju noćna krema, prema njoj imam više ljubavi. Ona je za razliku od dnevne dosta kremastija i masnija. Opet ponavljam kad je u pitanju noćna njega to mi u potpunosti odgovara. Volim taj osječaj kad se ujutru probudim pod rukom osjetim taj masni i hidrirani film.Ima dosta više izražen miris od dnevne,ali je miris ugodan, bar meni.Kao i dnevna i noćna krema sadrži kompleks kozijeg mlijeka, D-pantenol (provitamin B5) , Vitamine A i E koji hrane kožu i podržavaju njenu prirodnu ravnotežu.Poseduje UVA I UVB filtere koji kožu štite od prekomijernog sunčevog zračenja I prijevremenog starenja.. da se ne ponavljam...







Sastojci:



Kreme možete kupiti u svim Bingo i CM prodavnicama. E ja sam je kupila u Bingu u setu po cijeni od 5.90KM, a dolaze u pakiranju od 50 ml.. Mislim da se i prodaju većinom tako u setu...U svakom slučaju vrijedi probati..


Uživajte u čitanju..
Ljubim vas

Nema komentara:

Objavi komentar