26. veljače 2017.

ARTDECO RICH TREATMENT FOUNDATION-Recenzija pudera za normalnu suhu kožu


Prije nekoliko dana smo na našoj facebook stranici postavile sliku Artdeco pudera gdje smo pisale da će biti ubrzo recenzija, pa evo je konačno :).
Dakle, riječ je o jednom od drogerijskih pudera koji je idealan za normalnu i suhu kožu. To vam mogu iskreno reći, jer je kod mene izrazito suha koža, dok za ostale tipove nisam sigurna. Prema tome djevojke koje imaju suhu kožu, Artdeco puder ima moje preporuke.
Artdeco Rich Treatment Foundation dolazi u staklenoj bočici, koji nema pumpicu već dolazi jedna lopatica ( tako je ja zovem :D), koja je uredu,ali preferiram pudere sa pumpicom, najviše zbog toga što mi je lakše dozirati količinu.Da ne zaboravim da dolazi u količini od 20 ml, sasvim dovoljno, posebno za nas koje volimo da isprobavamo pudere.


Ovdje imate sliku te lopatice :).


E sad, pošto smo opisali proizvodi, možemo da pređemo na važnije stvari. Prva od njih je da ovaj puder po mom mišljenju nije za neke važnije prilike, dakle više je za dnevne varijante.
Iako nemam lošije lice, mogu da kažem da ima neku srednju prekrivnu moć. Pošto ima tu lopaticu, ne mogu tačno da kažem koliko je dovoljno da ne bi izgledalo previše. Također bitna stvar je da ne oksidira, a što se tiče postojanosti solidno :).
Ja sam pogodila nijansu, mada nije to za mene teško, jer skoro svaki puder mi najsvjetliji odgovara. Ja sam ga nanosila i prstima i četkicom, te u oba slučaja je uredu, ne setuje se brzo. Također poslije nanošenja ne moram stavljati puder u kamenu, jer ne prosijam u toku dana,što je meni najvažnije. Nisam ljubitelj pudera u kamenu.Na samom pakovanju pudera piše da daje baršunast i blistav izgled, pri čemu su upravu.



Ja posjedujem 10.23C, ovdje na slici vidite kako izgleda. Postoje još neke nijanse, kao što će te imati priliku da vidite na sljedećoj slici


Što se tiče skidanja, ja nemam neki problem da ga fino skinem sa lica. Prvo koristim micelarnu vodu, nakon koje pređem lice vlažnom maramicom, i za kraj ide umivanje gelom.

Ovaj puder sam kupila  u CM-u, tada je bio na akciji i platila sam ga 10 KM, a inače mu je redovna cijena 20 KM.



Da li ste vi probale ovaj puder,ako jeste pišite svoje utiske.

Amila&Admira
Šaljemo vam puno poljubaca. 

Nema komentara:

Objavi komentar