19. travnja 2017.

RIMMEL LONDON-lasting finish soft colour blush



Pozdrav dragi moji, danas želim da vam pišem o Rimmel London rumenilu, koji je njihova standardna kolekcija, dakle uvijek ga možete naći u prodaji. Postoje četiri nijanse,ali ja sam imala priliku probati samo jednu nijansu 050 LIVE PINK.

Ovo je naš prvi post kad su u pitanju rumenila. Iskreno, ja nisam nikad bila veliki fan rumenila, i uvijek sam ih nekako izbjegavala, ali ovo u zadnje vrijeme ne ispuštam iz ruku u svojoj rutini šminkanja. 

Ovo rumenilo dolazi u jednostavnoj plastičnoj providnoj ambalaži. Sve informacije se nalaze na ambalaži, pri čemu kaže da je mono rumenilo, prirodni finiš, dugotrajan i da se ne razmazuje. Dolazi u količini od 4 grama, sasvim dovoljno.



Kada je u pitanju nijansa 050 Live pink, to je jedna rozikasta nijansa, i po meni nije jedna od univerzalnih nijansi, ali ipak treba svi da je posjedujemo u svojoj kolekciji. Kada je u pitanju ambalaža volim kad dođe sa providnim poklopcem, jer na taj način odmah vidim koja je nijansa u pitanju. Ja vam mogu preporučiti ovu nijansu, jer je stvarno dobra, ne predstavlja problem pri nanošenju, fino se blenda, ne ostavlja mrlje i meni najvažnije nije previše ni pigmentovan.



Ja ga uvijek nanosim sa Farmasi četkicom i stvarno s njom mi najbolje rasporedi rumenilo po licu.Ova četkica dovoljno proizvoda pokupi, i stvarno ga fino izblenda po licu, tako da ne ostavlja nikakve mrlje, niti se dešava da negdje ostavi više,a negdje manje proizvoda.


Kada je u pitanju pogmentacija, po meni je sasvim solidna. Traje neki 4-5 sati, pri čemu primjetim da je boja skoro nestala, ali to je zbog toga što ja nikad ne stavljam previše rumenila:).
Mislim da je solidno vrijeme trajanja, jer naravno uvijek postoji mogučnost nadograđivanja.




Mislim da su ova rumenila odlična i da nećete pogriješiti ukoliko se odlučite probati neku od ove četiri nijanse. Cijene se ne sječam, ali ne prelazi više od 5 KM. 

Da li ste probale neko od ovih rumenila?
Pišite utiske
Ljubimo vas

Nema komentara:

Objavi komentar