2. veljače 2017.

Moji Farmasi proizvodi

Već duže vrijeme razmišljam šta bi mogao da bude moj prvi post, pa sam konačno donijela odluku da bude moji nadraži FARMASI proizvodi, jer iskreno u zadnje vrijeme ništa drugo  i ne koristim :).
Mislim da svi več dobro poznajete Farmasi brend kao katalošku prodaju,pa nema potrebe previše da pričam.
Jedino što moram da kažem jeste to da su Farmasi proizvodi dosta kvalitetni,nisu testirani na životinjama, na prirodnoj bazi, bez parabena i silikona.

 Ovo je skromna, ali meni vrlo draga skupina mojih proizvoda :)


Prvo ćemo krenut od lica,očiju,obrva...


Moja omiljena CC tonirana hidratantna krema, nijansa light to medium. Moram da kažem da ima solidno prekrivanje, ima divan miris kao i svi farmasi proizvodi,pa svaki put uživam dok je nanosim...
Kada je u pitanju puder u kamenu na slici imam neki koji je čini mi se neka limitirana kolekcija.
Za obrve najviše volim da koristim olovke,jer mi je puno lakše, ali ipak sam sebi kupila sjenu za obrve, i mogu rec da nije ni s njom teško radit.
Od sjena imam samo ovu jednu malu paleticu..
Tuš za oči je savršen,meki kist, iskreno da kažem samo znam i da radim sa mekim kistom :)
Highlighter,nijansa silver..nisam ljubitelj tečnih highligtera.
I na kraju, kao šlag na tortu je savršeni Time locker,fiksator...SAVRŠENSTVO...Drži šminku cijeli dan na mjestu, a pored toga tako lijepo osvježava lice,prezadovoljna.

Moja kolekcija ruževa za usne...


Kolekcija nije nesto velika, ali meni sasvim dovoljna :)
U olovci su mi najnoviji,pa ne mogu ništa još uvijek da kažem, to ćemo ostavit za neki drugi post.
Do ruževa u olovci nalaze se dva koja su limitirana kolekcija i mogu da kažem da mi je žao što nisam kupila još bar po jedan da imam u zalihama. Ovaj ljubičasti je moj favorit, svaki put kad ne znam šta da stavim uzmem njega :)).
Od matt ruževa u kolekciji posjedujem tri. Za njih mogu da kažem da su sasvim ok,ne isušuju usne,pigmetacija je odlična i stoje na usnama po nekoliko sati.
Sljedeći na redu su iz kolekcije ROUGE LIPSTICK, divne nijanse,ne razlivaju se na usnama, a još su bolje kad se koristi olovka za usne..
Zadnji,ali ne manje važan je iz kolekcije TRUE COLOR, imam samo jednu nijansu, divna bordo nijansa, obožavam takve boje..

Kolekcija lakova za nokte..



U kolekciji posjedujem  dva  koji su shimmer i jedan lijepi roskasti lak.
Sljedeči na redu su ovi brzosušeči lakovi, meni iskreno puno draži nego ovi prije spomenuti. Suše se u sekundi, što je meni izuzetno bitno, nijanse su prelijepe, a na noktima stoje i po nekoliko dana.








Nema komentara:

Objavi komentar