13. veljače 2017.

RECENZIJA: BYPHASSE micelarna voda


U ovom postu želim da vam kažem nešto više ovo Byphasse micelarnoj vodi. Koristim je već duže vrijeme i mislim da mogu da kažem svoje utiske...
Dolazi u dosta jednostavnoj ambalaži s rozim čepom koji radi na pritisak..Dosta je lako dozirati količinu proizvoda, te ja iskoristim tri tufera za skidanje šminke.Ova micelarna voda kaže da je namjenjena osjetljivoj koži te koži sklonoj iritacijama. Takođe, piše da pomaže pri uklanjanju nečistoća s lica,očiju i usana, te mogu da u tom slučaju savršeno djeluje. Dosta dobro skine šminku, što je meni super, jedino što poslije nje lice bude nekako ljepljivo, pa ukoliko to nekom smeta predlažem da je izbjegava. Dolazi u količini od 500 ml, a u Bingu sam je platila oko 5 KM, mada sam neki dan gledala da je skuplja, čini mi se oko 9 KM, mada nisam 100% sigurna oko cijene.
Sve u svemu meni se pokazala dosta dobrom, tako da sigurno je kupujem čim potrošim :)


Nema komentara:

Objavi komentar