1. travnja 2017.

Trenutni proizvodi za kosu- moji utisci i recenzija


Pozdrav lijepi moji, kao što sam neki dan objavila sliku na našim društvenim mrežama( ukoliko nas niste zapratili, obavezno to učinite jer dosta zanimljivog sadržaja objavljujemo :D),o proizvodima za kosu, evo sad da napišem recenziju.
Inače volim da isprobavam proizvode za kosu, a da se ne lažemo kad god vidim nešto zanimljivo kupim da probam.Moja kosa je plava (farbana plavuša,naravno) i farbam se već dosta dugo pa  od farbe mi kosa bude suha, oštećena,ali to pokušavam da riješavam. Često radim neke maske koje kući pravim (ukoliko želite da vam napišem neku masku koju pravim kod kuće pišite u komentare), pa na taj način održavam kosu koliko toliko lijepom i zdravom. Naravno, tu su i česti odlasci kod frizerke.
E, da ne davim previše, vrijeme je da krenem pisati o proizvodima sa slike.

Maska za kosu Farmasi od bijelog luka


Mislim da smo dosta svi upoznati sa čarima bijelog luka. Naravno i ja sam prvenstveno kupila masku i šampon od bijelog luka da bi  natjerala kosu da raste što brže:) :). Kad je u pitanju ova maska ja sam dosta zadovoljna, radi svoj posao. Naravno ne koristim je svako pranje, jer je koristim paralelno s uljem o kojem ću pisati malo kasnije. Sve u svemu maska je solidna, raščešljavanje kose nije problem. Cijena maske za 500 ml  je 10,90 KM.



Šampon za kosu Farmasi od bijelo luka



Šampon za kosu Farmasi je dosta više poznatiji od maske za kosu. Što se tiće šampona, obožavam ga. Dosta šampona sam probala, i ni jedan mi nije oprao kosu kao ovaj. Kosa poslije njega je fenomenalna, čista, ima volumena, sjaji se :). Ja sam prezadovoljna, a kao što sam čitala i dosta drugih osoba. Volim ga što ima pumpicu, lijepo dozirati, lakše za  korištenje definitivno. Cijena šampona za 500 ml je 9.90 KM.



Loreal Elseve sprej za kosu



Ova prskalica je must have proizvod za mene. Kad god želim da mi se kosa malo smiri, ukoliko se naelektrisala koristim ovu prskalicu i smiri se. Ukoliko želim da je lakše raščešljam tu je  prskalica. Ukoliko želim da mi kosa lijepo miriše, tu je ovaj sprej. Za sve služi i baš baš je volim.

 Ja sam kupila  eliksir sa dvostrukim djelovanjem:
-trenutno umanjuje ispucale vrhove,
- i štiti vlasi,
- i daje sjaj.
 Ja sam platila po cijeni od 5.10 KM za 200 ml, ali koliko sam skontala ne bude skuplja od 6.00 KM. 


 
Na ovim slikama imate detaljan opis proizvoda.

Advance Techniques daily shine



Ovaj Avon serum za kosu je nešto najsavršenije što sam probala i stavila na svoju kosu. Kad ne koristim masku ili balzam za kosu stavim obavezno njega na vrhove kose i to je to. Kosa se predobro raščešljava, mekana je, svilenkasta.Meni je sasvim dovoljna jedna pumpica, jer imam tanku dlaku.Dolazu u količini od 30 ml, po cijeni od 4.90 KM. Koliko sam sad vidjela da su mu promjenili pakovanje, ali u svakom slučaju ovaj serum ima moje preporuke i za mene je must have proizvod.








Dragi moji nadam se da vam se sviđa post i da će te uživat čitajući. 
Ljubim vas puno :**
Uživajte u sunčanoj nedjelji 



Nema komentara:

Objavi komentar