23. ožujka 2017.

Vrijeme je da proljeće dočekamo sa blistavim tenom. Za vas sam isprobala 3 Balea maske koje obećavaju hidriran i blistav ten u samo nekoliko minuta

Davno sam shvatila da mojoj koži u zimskom periodu nisu dovoljne hidratantne i hranjive kreme, nego joj je potrebna dodatna hidratacija koju mogu dobiti koristeći se raznim maskama, par minuta sedmično za blistav i zdrav ten, zvuči savršeno.

Ovaj post ću posvetiti Balea maskama koje sam isprobala za vas. Jedna me je pozitivno iznenadila, dok je druga bila ogromno razočarenje. Treća maska je bila solidna, ni tamo ni vamo 😀



Prije nekoliko dana smo na našoj facebook stranici objavili post o ovim maskama, mislim da je došao red i da napišem nešto o njima.

1. Počet ću sa maskom koja me oduševila, tako da sam je već nekoliko puta kupovala. 





BALEA kaže da je riječ je o maski koja obećava hidriran i izjednačen ten nakon samo 10 minuta. Balea Aqua maska sadrži ekstrakt algi koji umornoj i iscrpljenoj koži odmah pruža svjež učinak. Maska je namijenjena za kožu kojoj je potrebna dodatna hidratacija. U ovom pakovanju dobijemo jednu masku koja izgleda ovako:


MOJE ISKUSTVO sa ovom maskom je itekako pozitivno. Na mojoj koži lica je imala pozitivan efekat, lice mi je bila hidrirano, suhi dijelovi nisu bili vise toliko suhi, nisam imala nikakvih negativnih nuspojava, miris je ugodan, tekstura maske je kao da je od gela, nakon 15 minuta ostatke maske sam lagano umasirala u kožu, čak mi je i naredno jutro koža lica bila svježa i hidrirana, tako da sam je nastavila kupovati jer je cijena od 2.10 KM  i više nego odlična s obzirom da sam dobila ono što sam i željela (probala sam i druge maske na ovaj fazon i bile su ogromno razočarenje, kao i mnogo skuplje). Moja preporuka za ovaj odličan proizvod.


2. Naredna maska mi je bila onako. Nije toliko loša, ali nije ni maska koju ću ikad više kupiti.




BALEA za ovu masku kaže da je to hidratantna maska s termalnom vodom i ekstraktom morskih algi. Osvježava, revitalizira, umiruje te umanjuje napetost suhe kože. Ova maska dođe u pakovannjuod 2 komada od 8ml.








MOJE ISKUSTVO sa ovom maskom nije ni pozitivno, ali ni negativno nego je i jedno i drugo. Očekivala sam mnogo više od nje da budem iskrena. Pozitivno iskustvo sa prvom maskom i slični sastojci su me naveli da je isprobam, nadajući se također dobrom proizvodu za malo novca. Razlog zašto je vise ne želim koristiti jeste taj što me je prvo odbila tekstura maske, sve je bilo uredu dok nije došao trenutak da ostatke maske utrljam na lice, tada sam osjetila ljepljive ostatke maske na licu i prstima, poslije nekoliko minuta stvorio mi se neugodan film na kozi od kojeg mi je vrat izgledao prljavo. Maska je fino na trenutak hidrirala kožu, ali sam se nakon nje morala umiti vodom jer sam imala neugodan film na licu i osjećaj da mi se sva prašina lijepi za lice. Ne bih je više kupovala, i ne preporučujem je.


3. Posljednja maska je ogromno razočarenje, lijepo pakovanje i ono "limited edition", su u meni probudili pomisao da bi to mogla da bude neka super maska sa kojom nas Balea želi malo počastiti. Nakon što sam je isprobala bila sam jako razočarana, a ispod ću vam reći i zašto.



BALEA za ovu masku kaže da je za sve tipove kože sa laganim hladećim efektom. Njeguje, opušsta i umiruje kožu pod stresom. U ovom pakovanju dobijemo 3 maske od 5 ml.

MOJE ISKUSTVO sa ovom maskom je negativno jer nisam vidjela nikakvog efekta ni poboljšanja dok sam je koristila, a koristila sam je 3-4 puta, svaki put se nadajući da ću naći bar jednu pozitivnu karakteristiku, ali ni nakon 4.puta ova maska nije ostavila pozitivan dojam na mene. Ova maska treba da ostane limited edition, nikad je vise neću koristiti i ne preporučujem je.


Da li ste vi probali neku od ovih maski? Zanima nas i vaše iskustvo ako jeste, ili možda imate neke druge maske za preporučiti da ih i mi probamo.
Nadam se da vam se svidio ovaj post, ako imate još nekih pitanja u vezi sa Balea maskama, pišite nam.
Naredni post stiže ubrzo, a do tada uživajte u suncu.

Šaljemo vam mnogo ljubavi iz sunčanog Sarajeva 😍💕😘












Nema komentara:

Objavi komentar